Robin in wonderland - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Robin - WaarBenJij.nu Robin in wonderland - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Robin - WaarBenJij.nu

Robin in wonderland

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Robin

27 April 2013 | Sri Lanka, Negombo

Na Brussel - London en met wat vertraging op Heathrow zijn we aangekomen in Sri Lanka. Robin heeft een uurtje of 6 liggen pitten op twee stoelen die zij tot haar beschikking had. Viv en ik hebben ook nog wel wat slaap gehad, dus niks te klagen. Hoewel.. Iedere keer als ik in slaap viel werd ik op m'n schouder getikt voor natte zakdoeken, drinken enzo... Maar dat was denk ik goed bedoeld van de stewardessen (maar ook irritant...)

Aangekomen op Sri Lanka gaat het vrij vlot, koffers binnen een half uur en in een taxi meteen daarna. Alleen waar is nou hotel Maple Leaf...? Taxi chauffeur heeft geen idee. Die kop van Robin toen de taxidriver ff ging vragen waar het was. Onbeschrijfelijk! Tussen de stoelen door zit ze me echt aan te kijken wat dit in vredesnaam voor gekakel is wat deze taxichauffeur aan het roepen is. Ze lacht met een rara glimlach naar me ;-)

Aangekomen bij ons hotel vallen we meteen in een boeddhistische bruiloft, waar de gehele dansvloer ineens allemaal naar Robin kijkt. 'Papa, gaat hier een prinses trouwen?' Vraagt ze meteen. Iedereen is in boeddhistische kleding ;-)

We lopen naar het strand waar binnen no time een gast met een aap en cobra langskomt. Robin zie ik denken....

Vanavond lekker curry gegeten met crab. Robin heeft dit niet meegemaakt, na de zwempartij vlak voor het eten is ze knock out... Wij eten, terwijl Robin op onze schouder ligt te slapen. Het is toch wel vermoeiend...

Morgen blijven we een dagje hier in Negombo, maandag zien we wel weer verder...

See Yah!

• 28 April 2013 - 08:15

Monique Kok:

Leuk om jullie zo weer te volgen. Ben benieuwd hoe Robin alles beleefd. Wat een hoop bijzondere indrukken! Geniet van jullie reis. Veel plezier en pas goed op elkaar! Dikke kus voor m'n lieve nichtje x

• 28 April 2013 - 09:01

Sjef:

Hi Vivien, Robin en Jeroen
    Jeroen ben je al een beetje ontspannen nu. terugweg met de auto was ook een rampenplan.
    hoop dat je daar wat minder files hebt.laat de rust lekker over jullie neerdalen en maak er iets moois van met zijn drieen. geniet ze.