Robin goes Lanka - a roadtrip in Afrika - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Robin - WaarBenJij.nu Robin goes Lanka - a roadtrip in Afrika - Reisverslag uit Berkel en Rodenrijs, Nederland van Robin - WaarBenJij.nu

Robin goes Lanka - a roadtrip in Afrika

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Robin

16 April 2014 | Nederland, Berkel en Rodenrijs

Robin goes Lanka - a roadtrip in Afrika,

Na de zoveelste herhaling (van de herhaling) van Freek in 't Wild in december, was Robin ervan overtuigd. Ze wilde naar Afrika! En dan zoveel mogelijk dieren zien.

Dus knallen we de komende 3,5 week door Zuid Afrika, Swaziland en Mozambique. We zullen de 3.000km zelf rijden, geloof aan de linkerkant.

Na veel voorbereidingen de afgelopen maanden (visum voor Moz, malaria tabletten, route, etc.), is het morgen zover...

Ready? Goooooo!

Jeroen, Vivien en Robin

• 16 April 2014 - 22:58

Hildegard Wuijster :

Veel plezier en dikke kus voor allemaal

• 16 April 2014 - 23:07

Martin Meijer:

Ik ga er van uit dat je snel genoeg merkt, dat je aan de goede of aan de verkeerde kant rijdt !! Maar let op !! Olifanten moet je altijd voorrang geven !!

• 16 April 2014 - 23:29

Monique Kok:

Onwijs veel plezier op dit nieuwe avontuur! Geweldig om al die dieren van zo dichtbij te kunnen zien. Rij voorzichtig en geniet met z'n drieën. Dikke kus van ons xx

• 16 April 2014 - 23:36

Kevin Lupescu:

Veel plezier en geniet er maar van . Ik zal weer met veel plezier jullie volgen via waarbenjij.nl en hoop op veel en leuke verhalen. En foto's natuurlijk

• 17 April 2014 - 15:53

Paul En Nelly Ruis:

Hoi,
    Wij vinden het leuk om jullie te mogen volgen op deze reis, veel plezier en geniet ervan