We zijn begonnen - Reisverslag uit Cebu, Filipijnen van Robin - WaarBenJij.nu We zijn begonnen - Reisverslag uit Cebu, Filipijnen van Robin - WaarBenJij.nu

We zijn begonnen

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Robin

08 Juli 2016 | Filipijnen, Cebu

Na de laatste loodjes op school werd Robin om 15.15u dan eindelijk verlost van de kleuterschool en mag zij volgend jaar haar kunsten gaan vertonen in groep 3.

O ja, en toen zijn we na een afscheidskus bij Vivien doorgereden naar Schiphol. Vliegen naar Frankfurt, een tripje richting Hong Kong en via een vlucht naar Cebu zitten we in de Filippijnen.

En het is hier inmiddels avond, maar slaap hebben we niet... Robin heeft heerlijk (?) geslapen in het vliegtuig naar Hong Kong (onder de stoelen...). Dus liggen Robin en Lonneke en Robin in het zwembad, 22 uur na ons vertrek uit Berkel.

Morgenochtend vliegen we naar Palawan, het meest ongerepte eiland van de Filippijnse archipel. Doel, jungle en dieren. En een tocht door de ondergrondse rivier.

Onze andere doelen deze trip? Walvishaaien in Oslob, spookdiertjes in Bohol, snorkelen met schildpadden op Apo Island... Enneh... We'll see!

Keep you posted!

• 08 Juli 2016 - 15:35

Erna:

Ik zat er net aan te denken. zouden ze er al zijn. :-)
    heerlijk andere luchten en andere culturen enjoy

• 08 Juli 2016 - 15:43

Martin:

Dus . . geen knus hutje op de heide dit jaar ?